Mit maleri mindfulness rum 

2019-01-18

I de perioder, hvor jeg kan mærke, at jeg trænger til en pause fra min "selvudviklingsrejse og ønske om at udleve mine indre-drømme", holder jeg af at fordybe mig i mine malerier. Det giver mig en ro og en mulighed for at slippe tankerner omkring alle de ting, som jeg drømme om at gøre, opnå og udeleve i mit liv. "Mit maleri rum", er for mig en stop knap og pause knap til at lade op og få ny energi. Den nye energi er med til at giver mig yderligere overskud til at arbejde med at realisere mine drømme. Mit maleri pause rum, er også et rum der giver mig mulighed for at slå tankerne løs, uden endelig at skulle tage stilling til dem, eller forholde mig til dem, de er der bare. Det er en utrolig befriende tanke, at have et sted hvor der ingen beslutninger skal tages. Kort sagt er det et fri rum, hvor jeg har mulighed for at koble totalt af fra oververden og bare være mig. 

Jeg har nedenunder indsat et af de malerier, jeg har malet :) inden på min instagram profil pernille_jean kan du finde en lille video, hvor jeg viser en af mine malerier. 
 



Maleriet har den dag i dag fået ny ejer :) 

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang