Din støttende indre-arbejdsgiver.

2018-09-29

Går du indimellem rundt med en dominerende el. ubehagelig indre-kritikker? det gjorde jeg, og hold da op det var ikke behageligt. Den begrænsede mig ofte i at gøre, opnå og arbejde henimod de forandringer og mål, jeg ønskede for mig selv. 


Lidt kort om hvad, jeg mener med en støttende indre-arbejdsgiver: 

For mig er en støttende indre-arbejdsgiver en der giver dit sind en masse behagelige tanker og følelser, der har en positive øget effekt på dit selvværd, selvtillid, selvopfattelse og øget tro på egen evner, færdigheder og kompetencer. Jeg mener at dette er yders vigtigt at besidde i forhold til livets forskellige facetter. 

Når det er sagt tror, tror jeg på at vores indre -kritikker gemmer på nogen brugbare intentioner, vi netop kan brug i vores arbejde henimod at få en mere støttende indre-arbejdsgiver, der netop macher vores ønsker på hvad en personlige indre-arbejdsgiver skal indeholde.  

Så hvilke intentioner, tror du der gemmer sig bag din indre-kritikker? og hvilke færdigheder og ressourcer giver intentionerne dig adgang til? hvilke følelser og tanker giver disse færdigheder og ressourcer dig?

Skriv gerne dine svar ned, og du vil evt. opleve hvordan de positiv kan støtte dig i at finde frem til de ting din støttende indre-arbejdsgiver skal indeholde. Personligt har jeg selv oplevet, at disse spørgsmål har været medvirkende til at hjælpe med at opdage, hvad jeg virkelig ønsker min indre arbejdsgiver skal indhold :) 

God fornøjelse. 








Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang